Filtrování

    2025

    1. ONDŘEJ, Jan a V. D´EVEREUX. Umělá inteligence a mezinárodní právo (se zaměřením na některé autonomní dopravní prostředky). Právník. Praha: Ústav státu a práva AV ČR, 2025, roč. 1, s. 66-83. ISSN 0231-6625.

    2024

    1. FROMBERGEROVÁ, Anna. Aplikace podporující duševní zdraví: efektivní forma psychické podpory? Učitelský měsíčník. 2024, č. 10, s. 34-35. ISSN 2694-9946.
    2. KRPÁLEK, P. a Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ. Didaktika ekonomických předmětů. 1. vyd. Vysoká škola ekonomická v Praze: Oeconomica, 2024, 254 s. ISBN 978-80-245-1909-8.
    3. KALIBA, Martin a P AMBROŽOVÁ. Nová digitální média jako prostor pro rizikové chování dětí a mládeže i jeho prevenci. Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2024, roč. 34, 1−2, 1−2. ISSN 1211-2720.
    4. HÁDKOVÁ, K a Miroslava KOTVOVÁ. Role školního speciálního pedagoga ve vzdělávání žáků se sluchovým postižením. In Němec, Z., Květoňová, L., Hájková, V. Školní speciální pedagog v perspektivě inkluzivního vzdělávání. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2024, s. 138-152. ISBN 978-80-7603-450-1. Dostupné z: https://doi.org/10.14712/9788076034501.
    5. HORÁČKOVÁ a Anna FROMBERGEROVÁ. Spánková edukace – efektivní cesta ke zlepšení spánku našich studentů? Učitelský měsíčník. 2024, č. 4, s. 35‒36. ISSN 2694-9946.
    6. FROMBERGEROVÁ, Anna. Supervize z pohledu supervizorů. Učitelský měsíčník. 2024, č. 2, s. 31-33. ISSN 2694-9946.
    7. STÁREK, Lukáš a Aleš ZPĚVÁK. System of social services in the context of possible changes due to the influence of entrepreneurship activities. Fonseca Journal of Communication. 2024, roč. 28, č. 1, s. 410-420. ISSN 2172-9077. Dostupné z: https://doi.org/10.48047/fjc.28.01.27.
    8. NOSKOVÁ, M a Anna FROMBERGEROVÁ. Zkušenosti učitelů se sexuální výchovou. Učitelský měsíčník. 2024, č. 9, s. 8‒9. ISSN 2694-9946.

    2023

    1. FROMBERGEROVÁ, Anna a L PETRŽELKOVÁ. Aplikace podporující duševní zdraví: efektivní forma psychické podpory? Učitelský měsíčník. 2023, č. 10, s. 34 -35. ISSN 2694-9946.
    2. FROMBERGEROVÁ, Anna a A HERCIZOVÁ. Bezpečí ve škole a třídě jako nutnost (nejen) pro kvalitní vzdělávání. Učitelský měsíčník. 2023, č. 3, s. 19 - 20. ISSN 1211-4669.
    3. JEDLIČKOVÁ, Petra a SLEZIAKOVÁ. Development of graphomotorics and correction of graphomotor difficulties in primary school pupils. Slavonic Pedagogical Studies Journal. 12, 2023, roč. 1, s. 40–47. ISSN 1339-9055.
    4. KALIBA, Martin a P AMBROŽOVÁ. Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé. 1. vyd. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2023, 172 s. ISBN 978-80-7465-598-2.
    5. OCHRANA, F. a Milan Jan PŮČEK. Dosahování úspor ve veřejném sektoru. Charles University in Prague: Karolinum Press, 2023, 158 s. ISBN 978-80-246-5761-5.
    6. OCHRANA, F. a Milan Jan PŮČEK. Dosahování úspor ve veřejném sektoru. Charles University in Prague: Karolinum Press, 2023, 158 s. ISBN 978-80-246-5761-5.
    7. FROMBERGEROVÁ, Anna a L PETRŽELKOVÁ. Duševní zdraví a online aplikace na jeho podporu. In Kaliba, M., Ambrožová, P. Digitální vzdělávání v měnící se společnosti: nové výzvy, rizika, prevence. Sborník příspěvků z konference ERIS22. Hradec Králové: Gaudeamus, 2023, s. 21‒27. ISBN 978-80-7435-908-8.
    8. MARKOVÁ, Jana. Geopolitická situace na začátku 21. století a dějinný kontext. In Prorok, V., Víšek, J. a kol. Geopolitické křižovatky, geopolitičtí hráči. Praha: UJAK, 2023, s. 11–54. ISBN 978-80-7452-215-4.
    9. WILDMANNOVÁ, Mirka. Changes in the setting of quality standards for social services. In Langhamrová, J. Vrabcová, J., Relik, J. Reproduction of human capital – mutual links and connections. Praha: VŠE Praha, 2023, s. 462–471. ISBN 978-80-245-2499-3.
    10. LEVIČKOVÁ, V a Martin POP. Influence of Modern Technologies in the Hotel Industry on Consumers' Purchasing Behavior. In XI International Scientific Conference Current trends in spas, hospitality and tourism “Tourism in times of dynamic changes in the environment”. Jelenia Gora: Wroclaw University of Economics and Business Wrocław, 2023, s. 67‒74. ISBN 978-83-67899-21-5.
    11. FROMBERGEROVÁ, Anna a K LICHOLETOVÁ. Nezapomínejme na duševní zdraví dětí a dospívajících: Škola jako bezpečné místo, kde péče o duševní zdraví není tabu. Učitelský měsíčník. 2023, č. 6, s. 22‒23. ISSN 2694-9946.
    12. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. Pohled instagenerace na sociální média jako nástroj primární prevence poruch příjmu potravy. In Digitálny ekoaktivizmus: sociálne médiá, udržiteľný rozvoj a bezpečnost na internete. Brno: Tribun, 2023, 201 s. ISBN 978-80-263-1773-9.
    13. STÁREK, Lukáš a Aleš ZPĚVÁK. Social Services through the Lens of Personal and Professional Competences in the Context of the Demands of the Profession. SYNESIS. Rio de Janeiro: Universidade Católica de Petrópolis, 2023, roč. 15, č. 3, s. 159–178. ISSN 1984-6754.
    14. WILDMANNOVÁ, Mirka. Strategický dokument pro oblast Smart city Městská část Brno-Černovice. 2023.
    15. FROMBERGEROVÁ, Anna a Veronika BRÉMOVÁ. Supervize – stále obávaný nástroj profesního růstu? Učitelský měsíčník. 2023, č. 12, s. 3‒5. ISSN 2694-9946.
    16. KUSÁ a Ladislav PÁTÍK. The Brand as a Tool of Marketing and Communication Power. In Purgar, K. European Realities: Power: Conference Proceedings from 5th International Scientific Conferenc. Osijek: Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023, s. 287‒309. ISBN 978-953-8181-63-4.
    17. VICH, Marek a L SPATENKOVÁ. The impact of self-compassion and mindfulness on work engagement, self-efficacy and resilience. International Journal of Psychology. 2023, roč. 58, s. 757-757. ISSN 0020-7594.
    18. STÁREK, Lukáš a Aleš ZPĚVÁK. The Legal and Social Stance of Non-state Non-profit Organizations in the Context of an Unusual Situation in the Czech Republic. Perspektivy nauki i obrazovania – Perspectives of Science and Education. 2023, roč. 62, č. 2, s. 418–433. ISSN 2307-2334. Dostupné z: https://doi.org/10.32744/pse.2023.2.24.
    19. ŠTROFOVÁ, H. a Lea KVĚTOŇOVÁ. Včasné odhalení zrakových poruch na úrovni zrakového aparátu u dětí s kognitivními deficity pro speciální pedagogy. EduPort Education Support Journal. 2023, roč. 7, s. 28-36. ISSN 2695-0936.
    20. FROMBERGEROVÁ, Anna a A HERCIZOVÁ. „Ve škole často nastávají situace, které mě rozladí nebo rozesmutní.“ O učitelském wellbeingu. Učitelský měsíčník. 2023, roč. 11, s. 21 -22. ISSN 2694-9946.
    21. FROMBERGEROVÁ, Anna a KARASOVÁ. Vliv učitelů na výběr vysoké školy. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. 2023, roč. 7, č. 1, s. 67‒85. ISSN 2533-7882. Dostupné z: https://doi.org/10.14712/25337890.3152.

    2022

    1. STÁREK, L a J KLUGEROVÁ. Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, roč. 21, č. 5, s. 138–153. ISSN 1336-2232. Dostupné z: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.5.138-153.
    2. ŠILONOVÁ, Viera a Vladimír KLEIN. Diagnostika 3-4 ročných detí v prostredí materských škôl. Pedagogické rozhľady. 2022, roč. 31, č. 5, s. 28–37. ISSN 1335-0404.
    3. MAŘÍKOVÁ, H. a Romana MARKOVÁ VOLEJNÍČKOVÁ. Dobrá praxe rovného odměňování – Velká Británie. Praha: MPSV, 2022, 41 s. ISBN 978-80-7421-265-9.
    4. KORECKI, Zbyšek a T HOIKA. Effectiveness of Preventive Security Measures and Criminal Acts against Civil Aviation. Transport Problems: an International Scientific Journal. 2022, roč. 17, č. 2, s. 107–114. Dostupné z: https://doi.org/10.20858/tp.2022.17.2.09.
    5. FROMBERGEROVÁ, Anna a V POKORNÁ. Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování a její využití v praxi. E-psychologie. 2022, roč. 16, č. 1, s. 71‒85. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://doi.org/10.29364/epsy.486.
    6. JEDLIČKOVÁ, Petra a A KLIMENTOVÁ. FIE as a Tool for Correcting Deficient Functions in Children and Students with Behavioral Disorders. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. 2022, roč. 21, č. 2, s. 32–40. ISSN 1336-2232.
    7. VAŠKO, Martin a Z. KVÍTKOVÁ. Impact of behaviour, culture, and gender on intentions and behaviour in air transportation – can we get a piece of a flight? In Proceedings of the 28th Recent Advances in Retailing and Consumer Science Conference. 2022. ISBN 978-80-7490-287-1.
    8. VAŠKO, Martin a Z. KVÍTKOVÁ. Impact of Culture and Gender on Intentions and Behaviour in Air Transportation. In Book of Abstracts. 28th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference. 2022.
    9. ŠILONOVÁ, Viera a Vladimír KLEIN. Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí v materskej škole. Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2022, roč. 32, 3-4, s. 175−207. ISSN 1211-2720.
    10. BUREŠOVÁ, Pavla a K. ŠUSTOVÁ. Jak se mění provozování gastronomických služeb. Výživa a potraviny. Společnost pro výživu, z.s., 2022, roč. 79, č. 3. ISSN 1211-846X.
    11. KALÁŠEK, Dušan a J. NAVRÁTIL. Kybernetická bezpečnost a kritická infrastruktura ve vodárenství. Vodní hospodářství : vědeckotechnický měsíčník. Praha: Státní zemědělské nakladatelství, 2022. ISSN 1211-0760.
    12. DLEŠTÍKOVÁ, Tereza a Z POSTRÁNECKÁ. Legislativní status psychedelik a související nařízení v České republice. In KOČÁROVÁ, R., KŇAŽEK, F., BLÁHOVÁ, B., PLEVKOVÁ, M., POSTRÁNECKÁ, Z., HORÁK, M. KLOBUŠNÍKOVÁ, K., CHOMYNOVÁ, P., DLEŠTÍKOVÁ, T., PROCHÁZKOVÁ, L., CIVIŠOVÁ, D., ORLÍKOVÁ, B., BÖHMOVÁ, K. Psychedelika v České republice. Přehled situace, zkušenosti a názory uživatelů a poskytovatelů péče. Praha: Úřad vlády České republiky, 2022, s. 57–60. ISBN 978-80-7440-307-1.
    13. KUSÁ a Ladislav PÁTÍK. Marketing analysis of the mobile communications market in the Czech Republic. In Prostináková Hossová, M., Graca, M., Solík, M. Marketing & Media Identity: Metaverse is the new universe: Conference Proceedings from the International Scientific Conference. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2022, s. 472‒485. ISBN 978-80-572-0297-4.
    14. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Ladislav PÁTÍK. Online shopping, services and advertising in the post-covid ganges, 2022. In Prostináková Hossová, M., Graca, M., Solík, M. Marketing Identity: Metaverse is the new universe: Conference Proceedings from the International Scientific Conference. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2022, s. 494‒509. ISBN 978-80-572-0297-4.
    15. FROMBERGEROVÁ, Anna a PAVLAS MARTANOVÁ. Podpůrná opatření ve vzdělávání – vliv navýšení časové dotace na výkon žáků se specifickými poruchami učení. E-psychologie. 2022, roč. 16, č. 4, s. 27‒4. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://doi.org/10.29364/epsy.486.
    16. FROMBERGEROVÁ, Anna a VEBER. Profesní a studijní zaměření generace Z. Scientia et Societas. 2022, roč. 18, č. 1, s. 76‒85. ISSN 1801-6057.
    17. KLEMENTOVÁ, Iveta a F KOŽÍŠEK. Risks arising from long-term interruption of drinking water supply in hospitals. Hygiena. 2022, roč. 67, č. 1, s. 28–34. ISSN 1802-6281.
    18. ČERMÁK, Miroslav a V. ŠULC. Scams Committed Solely Through Computer Technology, Internet and E-Mail. In TUŠER, I. a HOŠKOVÁ-MAYEROVÁ, Š. Trends and Future Directions in Security and Emergency Management. Cham: Springer International Publishing, 2022, s. 293–302. ISBN 978-3-030-88906-7. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-030-88907-4_17.
    19. KALIBA, Martin a P AMBROŽOVÁ. Sociálně edukační práce se sociálním klimatem školní třídy: nové trendy a výzvy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2022, 63 s. ISBN 978-80-7435-886-9.
    20. KVĚTOŇOVÁ, Lea a P. ŠUMNÍKOVÁ. Speciální pedagogika znevýhodněného člověka se zrakovým postižením. Praha: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta, 2022, 134 s. ISBN 978-80-7603-337-5.
    21. FROMBERGEROVÁ, Anna a LÍŠKOVÁ. Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. 2022, roč. 6, č. 2, s. 63‒79. ISSN 2533-7882. Dostupné z: https://doi.org/10.14712/25337890.3152.
    22. KALIBA, Martin a P AMBROŽOVÁ. Teacher ´s Expecations from Lifelong Learning Courses in the Field of Inclusion During the 19 Pandemic. In INTED2022: the 16th annual International Technology, Education and Development Conference: Proceedings. Valencia: IATED, 2022, s. 6814‒6818. ISBN 978-84-09-37758-9.
    23. ZPĚVÁK, Aleš a Jiří VÍŠEK. The Current Issue of Register of Beneficial Owners of Legal Entities and Trust Funds in the Czech Republic in Connection with Implementation of 5th AML Directive. Security Dimensions. Krakow, Polsko, 2022, č. 42, s. 106–123. Dostupné z: https://doi.org/10.5604/01.3001.0016.0738.
    24. NOVÁKOVÁ, Renata a Olena PLAKSIUK. The role and position of controlling in the quality management system in the forestry industry. In Jelačić, D. Controlling of business and production processes in forest based industry. Zagreb: WoodEMA, 2022, s. 123‒142. ISBN 978-953-57822-9-2.
    25. TIBITANZLOVÁ, A. a Marek PAČMAG. Vybrané otázky dětské pornografie. In TIBITANZLOVÁ, Alena. a kol. Vybrané otázky zvláštní části trestního zákoníku. Praha: Policejní akademie České republiky v Praze, 2022, s. 35-47. ISBN 978-80-7251-533-2.
    26. MARKOVÁ VOLEJNÍČKOVÁ, Romana a M. POSPÍŠILOVÁ. Ženy a životní prostředí. In Kubálková, P. Ženy a česká společnost. Hodnocení implementace pekingské akční platformy (Peking + 25). 2022, s. 160–174. ISBN 978-80-87110-19-5.

    2021

    1. KALIBA, Martin a P AMBROŽOVÁ. Aktuální problémy distanční výuky jako téma současné pedagogiky a jeho multidisciplinární přesahy. In Ambrožová, P., Kaliba, M. ERIS21: Aktuální problémy distanční výuky. Hradec Králové: Gaudeamus, 2021, s. 3–4. ISBN 978-80-7435-834-0.
    2. MAJEROVÁ a VARTIAK. Before corona and after corona as new global milestones in the theory and practice of consumer behaviour: Evidence from vending industry. Globalization and its socio-economic consequences: 20th International Scientific Conference. In Édition Diffusion Presse Sciences. 2021, s. 1‒7. ISSN 2261-2424. Dostupné z: https://doi.org/10.1051/shsconf/20219206021.
    3. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. Coronavirus: A New Topic Education of Primary School Pupils in the Czech Republic. In 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. Madrid: IATED Academy, 2021, s. 11507–11513. ISBN 978-84-09-31267-2.
    4. KUSÁ a Ladislav PÁTÍK. Current trends in marketing communication due to changes in consumer behavior Generetion Z. In Čábyová, Ľ., Bezáková, Z., Madleňbk, A. arketing Identity: New changes, new challenges: Conference Proceedings from the International Scientific Conference. Trnava: masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 435‒448. ISBN 978-80-572-0220-2.
    5. JEDLIČKOVÁ, Petra a Anna KLIMENTOVÁ. Development of attention and executive functions in pupils with ADHD. In Gómez-Chova, L., López Martínez, A., Candel Torres, I. INTED 2021: 15th International Technology, Education and Development Conference 08.03.2021-09.03.2021, Valencia. Valencia: IATED Academy, 2021, s. 2265‒2270. ISBN 978-84-09-27666-0. Dostupné z: https://doi.org/10.21125/inted.2021.0487.
    6. KUSÁ a Ladislav PÁTÍK. Changes in corporate strategies and consumer behavior caused by Covid-19 affecting marketing communications and their tools. AD ALTA - Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnaninitas, 2021, roč. 11, č. 1, s. 231‒238. ISSN 1804-7890.
    7. STÁREK, Lukáš a KOUBKOVÁ PAVLŮ. Informační a komunikační technologie na I. stupni základní školy v době pandemie Covid-19. JTIE – Journal of Technology and Information Education. 2021, roč. 13, č. 2, s. 175–190. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://doi.org/10.5507/jtie.2021.013.
    8. STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky. ŠTÚDIE ZO ŠPECIÁLNEJ PEDAGOGIKY/STUDIES IN SPECIAL EDUCATION. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2021, roč. 10, č. 2. ISSN 2585-7363.
    9. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. New Media in the Context of Risky Behavior of High School Stedents: How to Cheat Online. In Marketing Identity: New changes, new challenges. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2.
    10. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. Online Escape Games as an Educational Tool. In ICERI 2021. Madrid: IATED Academy, 2021, s. 5998–6003. ISBN 978-84-09-34549-6.
    11. ŠILONOVÁ, Viera a Vladimír KLEIN. Pedagogický asistent v škole v kontexte inkluzívnej edukácie. Pedagogické rozhľady. 2021, roč. 30, č. 8, s. 12–20. ISSN 1335-0404.
    12. ČERMÁK, Miroslav a Z. KOVAŘÍK. Problémy determinace kybernetické bezpečnosti v prostředí České republiky – 1. část. Bezpečnostní teorie a praxe. Praha: Policejní akademie ČR, 2021, roč. 1, s. 43–62. ISSN 2571-4589.
    13. ČERMÁK, Miroslav a Z KOVAŘÍK. Problémy determinace kybernetické bezpečnosti v prostředí České republiky – 2. část. Bezpečnostní teorie a praxe. Praha: Policejní akademie ČR, 2021, roč. 2, s. 27–44. ISSN 2571-4589.
    14. ZPĚVÁK, Aleš a Michael KROH. Recentní reflexe evidence skutečných majitelů právnických osob a svěřenských fondů v kontextu legislativy České republiky. Scientia et Societas. 2021, roč. 17, č. 1, s. 57-67. ISSN 1801-7118.
    15. NOVÁKOVÁ, Renata a PAULIKOVÁ. Seminár Metamorfózy kvality. Ai magazine: Journal of the Automotive Industry and Mechanical Engineering. 2021, roč. 14, č. 6, s. 61‒62. ISSN 1337-7612.
    16. MAREŠ, David a M JANÍČKO. The Reliance of the Czech Economy on its Automotive Sector. Central European Business Review. Praha, 2021, roč. 2, s. 1805-4854. ISSN 1805-4862. Dostupné z: https://doi.org/10.18267/j.cebr.285.
    17. MÄKKÁ, Katarína a K KAMPOVÁ. Use of the cost-benefit analysis method in the risk management process of SMEs. In The 21st International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2021. 2021, s. 1–8. Dostupné z: https://doi.org/10.1051/shsconf/202112903019.

    2020

    1. VRTANA, David a Jana MAJEROVÁ. Current use of Uber brand marketing strategy. In Soliman, K. S. ustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic: proceedings of the 36th international business information management association konference. Norristown: International business information management association, 2020, s. 11284‒11290. ISBN 978-0-9998551-5-7. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113662.
    2. VLČKOVÁ, Hana a Lukáš STÁREK. Domácí péče o člověka s Alzheimerovou chorobou se zaměřením na pečující osobu. Revue pro sociální politiku a výzkum. 2020. ISSN 2570-8481.
    3. STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. Education of First Grade Pupils in Protection Topics in the Czech Republic – Central Europ. World Journal of Education. 2020, roč. 10, č. 3, s. 127–141. ISSN 1925-0754. Dostupné z: https://doi.org/1827.
    4. KOTVOVÁ, Miroslava a K. HÁDKOVÁ. Einfluss des visuellen Gedächtnisses und der Aufmerksamkeit auf die Entwicklung von kommunikativen Fähigkeiten bei Schülerinnen und Schülern mit Hörbehinderung. In Julius Klinkhardt. Sonderpädagogik und Bildungsforschung – Fremde Schwestern? 1. vyd. Kempten, 2020, s. 287–291. ISBN 978-3-7815-2419-4.
    5. ŠNÝDROVÁ, Markéta a G. JEŽKOVÁ PETRU. E-learning jako příležitost ke vzdělávání generace Y a generace Z: jeho příležitosti a limity. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. 2020, roč. 10, č. 2, s. 231–249. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://doi.org/10.11118/lifele20201002231.
    6. KORECKI, Zbyšek a B ADÁMKOVÁ. Human factor failure in hybrid warfare and its impact on airport security. In Proceedings of 2nd International Conference CNDGS’2020. 2020, s. 129–144. Dostupné z: https://doi.org/10.47459/cndcgs.2020.17.
    7. FIALA, Z. a Marek PAČMAG. ICT a nové trendy v procesu dokazování v přestupkovém řízení. Forenzní vědy, právo, kriminalistika. 2020, roč. 5, č. 2, s. 195-209. ISSN 2533-4395. Dostupné z: https://doi.org/10.37355/fvpk-2020/2-06.
    8. STÁREK, Lukáš a BUCHTOVÁ. Inclusion in Kindergarten, with An Aspect on Social Disadvantage (Inkluzja w przedszkolu: Kazus niekorzystnej sytuacji społecznej). Studia Edukacyjne. 2020, č. 59, s. 311–334. ISSN 1233-6688. Dostupné z: https://doi.org/10.14746/se.2020.59.19.
    9. MARKOVÁ VOLEJNÍČKOVÁ, Romana a ŠVARCOVÁ. Inovace a inovativní prostředí v ČR. Praha: Sociologický ústav, 2020, 30 s.
    10. KVĚTOŇOVÁ, Lea; Z. NĚMEC; N. PELCOVÁ a Z. ZICHA. Lze vychovávat k úctě a sebeúctě? Studia didactica II. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020, 254 s. ISBN 978-80-7603-216-3.
    11. KORECKI, Zbyšek a B ADÁMKOVÁ. Multi-criteria Evaluation of Critical Infrastructure Resilience and Economic Impacts in Selected Airports in the Czech republic. Scientific Journal of Silesian University of Technology. 2020, roč. 108, s. 95–107. ISSN 0209-3324. Dostupné z: https://doi.org/10.20858/sjsutst.2020.108.9.
    12. MACHÁČKOVÁ, K a Martin POP. Nature Ideas Exchange: Adaptation, Ethics and Tolerance Upbringing of Adolescents from Reform Schools and Detention Homes on Examples of Similarity with The Forest Ecosystem. In Soliman, K. S. Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). Granada, 2020, s. 1875‒1878. ISBN 978-0-9998551-5-7.
    13. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. Online Addiction Among Undergraduate Students of Education. In 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020). Madrid, 2020, s. 3539–3545. ISBN 978-84-09-17979-4.
    14. ZPĚVÁK, Aleš a Milan DEMJANENKO. Recent issues in employee evaluation and its legal aspects viewed in the light of Czech law. Studia z zakresu nauk prawnoustrojowyc. 2020, č. 10, s. 151-160. ISSN 1899-4601.
    15. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a J. MUŽÍK. Rezervy konkurenční schopnosti školství v České republice (vybrané problémy). In Konkurence 2020. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2020. ISBN 978-80-88064-52-7.
    16. MAJEROVÁ, J.; W. SROKA; A. KRIŽANOVÁ; Ľ. GAJANOVÁ; G. LĂZĂROIU a Margaréta NADÁNYIOVÁ. Sustainable brand management of alimentary goods. Sustainability. 2020, roč. 12, č. 2, s. 1‒18. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://doi.org/10.3390/su12020556.
    17. ONDŘEJ, Jan a UXOVÁ. The Contribution of the League of Nations to the Development of International Law, especially in the Area of International Peace and Security (from the point of view of Czech science of International law and International Relations). Czech Yearbook of Public and Private International Law. Praha: Česká společnost pro mezinárodní právo, 2020, č. 11, s. 89-102. ISSN 1805-0565.
    18. STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. The Pupil and his/her Background with Regards to Emergencies (Žiak a vplyv jeho prostredia v kontexte mimoriadnych udalostí). Kosice Security Revue (Košická bezpečnostná revue. 2020, roč. 10, č. 1, s. 87–101. ISSN 1338-6956.
    19. KOLMAN, Petr a GRYGAR. Vybrané otázky reformatio in peius ve správním právu trestním. Bulletin advokacie. Praha: Ústředí čs. advokacie, 2020, roč. 2020, č. 11, s. 37–42. ISSN 1210-6348.
    20. STÁREK, Lukáš a Michal TOMAŠTÍK. Význam hodnocení pro pracovníky v sociálních službách pracujících v domovech se zvláštním režimem. Odborný časopis Sociální služby. 2020, roč. 22, č. 5, s. 26–28. ISSN 1803-7348.
    21. STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. Vzdělávací aspekty v oblasti mimořádných událostí u žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí. ŠTÚDIE ZO ŠPECIÁLNEJ PEDAGOGIKY/STUDIES IN SPECIAL EDUCATION. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2020, roč. 9, č. 2, s. 58–74. ISSN 2585-7363.
    22. KOTVOVÁ, Miroslava a K. HÁDKOVÁ. Zrakové vnímání jako významný determinant rozvoje komunikace u žáků se sluchovým postižením. In Pelcová, N., Květoňová. Existence a koexistence ve filozofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020, s. 467–474.

    2019

    1. OULEHLOVÁ, Alena a Hana MALACHOVÁ. An Exercise in Crisis Management Preparedness in the Case of Gas Supply Disruption. KRÍZOVÝ MANAŽMENT. 2019, roč. 20, č. 2, s. 5–15. ISSN 1336-0019.
    2. MACHÁČKOVÁ, K. a Martin POP. Application of learning and teaching innovations in education for sustainable development. In Soliman, K. S. 33rd International-Business-Information-Management-Association (IBIMA) Conferenc. Granada: IBIMA, 2019, s. 6083‒6091. ISBN 978-0-9998551-2-6.
    3. HÁDKOVÁ, K. a Miroslava KOTVOVÁ. Der Zusammenhang zwischen der visuellen Wahrnehmung und der Entwicklung von kommunikativen Fähigkeiten bei Schülerinnen und Schülern mit Hörbehinderung. In Ricken, G., Degenhardt, S. Vernetzung, Kooperation, Sozialer Raum: Inklusion als Querschnittaufgabe. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt, s. 302–307. ISBN 978-3-7815-2349-4. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt, 2019, s. 302–307. ISBN 978-3-7815-2349-4.
    4. POP, Martin a K. MACHÁČKOVÁ. Economic Aspects of Retirement Requirements as a Part of Public Finance. In Talášek, T., Stoklasa, J., Slavíčková, P. KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose. Conference Proceedings. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019, s. 208‒212. ISBN 978-80-244-5543-3.
    5. LINHARTOVÁ, Veronika a Evans OWUSU. Economic consequences of corruption in transition economies. The IIOAB journal: a journal of multidisciplinary science and technology. 2019, roč. 10, č. 3, s. 161–169. ISSN 0976-3104.
    6. MAREŠ, David a R PROCHÁZKOVÁ. Economies of scale and their influence on the amount of rent for natural and legal persons. In Proceedings of the 28th International Scientific Conference Agrarian Perspectives XXVIII. Business Scale in Relation to Economics. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2019. ISBN 978-80-213-2973-7.
    7. AMBROŽOVÁ, P a Martin KALIBA. Educational Counselling in Czech Educational Settings from the Perspective of Primary Schools Pupils. In 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma: IATED Academy, 2019, s. 3444–3450. ISBN 978-84-09-12031-4.
    8. LINHARTOVÁ, Veronika a Veronika TVRDÍKOVÁ. Elektronizace veřejné správy jako nástroj omezování korupce. Scientific papers of the University of Pardubice. Series D. Pardubice, 2019, roč. 27, č. 2, s. 102–113. ISSN 1211-555X.
    9. BEJKOVSKÝ, Jan a O. SANKOT. Chinese Investments in CEE based on 16+1 Platform. Scientia et Societas. Praha: NC Publishing, a.s., 2019, roč. 15, 107–117. ISSN 1801-7118.
    10. KLEIN, Vladimír a Viera ŠILONOVÁ. Inkluzívna diagnostika a stimulácia detí a žiakov. Pedagogické rozhľady. 2019, roč. 28, č. 5, s. 25–28. ISSN 1335-0404.
    11. MACHÁČKOVÁ, K. a Martin POP. Innovative pedagogics and education for sustainable development in knowledge management of public and private educational institutions. In Talášek, T., Stoklasa, J., Slavíčková, P. KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose. Conference Proceedings. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019, s. 149‒155. ISBN 978-80-244-5543-3.
    12. HAMARNEH, Iveta a Alžběta KIRÁĽOVÁ. Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing. In Sakas, D., Nasiopoulos, D. Strategic Innovative Marketing 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. 2019, s. 83‒89. ISBN 978-3-030-16099-9. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_11.
    13. KIRÁĽOVÁ, Alžběta a Iveta HAMARNEH. Marketing Challenges of Sports Tourism Development in Destinations with Focus on Generation Y and Z. In Sakas, D., Nasiopoulos, D. Strategic Innovative Marketing. Springer, 2019, s. 77‒82. ISBN 978-3-030-16099-9. Dostupné z: https://doi.org/1007/978-3-030-16099-9_10.
    14. MACHÁČKOVÁ, K. a Martin POP. Perspectives and Benefits of Forest Pedagogics in the Context of Rural Tourism Development. In 11th International Conference Proceedings, Hospitality, Tourism and Education. Praha: The Institute of Hospitality Management in Prague 8, 2019, s. 65‒73. ISBN 978-80-87411-87-2.
    15. ZPĚVÁK, Aleš a J. BRÁZDA. Recentní pohled na alternativní modely řízení veřejné správy ve smyslu racionalizace veřejné správy. In Felcan, M. Racionalizacia verejnej správy. Hodonín: Evropský ústav práva a soudního inženýrství, 2019. ISBN 978-80-906601-8-2.
    16. PELCOVÁ, N. a Lea KVĚTOŇOVÁ. Stejné a jiné ve filosofické a speciálněpedagogické reflexi: inkluzivní škola. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019, 2019 s. ISBN 978-80-7603-036-7.
    17. STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. Support for Creating Civil Competencies of Primary School Children from Socioeconomically Disadvantaged Backgrounds as a Form of Public Safety and Protection. košická bezpečnostná revue. 2019, roč. 9, č. 1, s. 60–70. ISSN 1338-4880.
    18. LINKOV, Václav; J. PERŮTKA; A. ZAORAL; P. TUČKA; A. ŤÁPAL; R. ZŮVALA a P. ŘEZÁČ. The speed behavior of Czech professional drivers according to ordinary vs. variable speed limit signs: An on-road and driving-simulation based comparison. Perner’s Contacts. 2019, roč. 14, č. 4, s. 35–43. ISSN 1801-674X.
    19. KIRÁĽOVÁ, Alžběta a Iveta HAMARNEH. Urban Tourism Competitiveness Of Selected European Cities. In Procedings of the 2nd International Scientific Conference ITEMA 2018 Recent Advances in Information Technology, Tourism, Economics, Management and Agriculture. Serbia, Beograd: UdEkoM Balkan, 2019, 9 s. ISBN 978-86-80194-13-4. Dostupné z: https://doi.org/10.31410/ITEMA.2018.125.
    20. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a J. MUŽÍK. Veřejné instituce a řízení lidských zdrojů. In QUAERE 2019. Hradec Králové: 978-80-87952-30-6, 2019, s. 297-303.
    21. ONDŘEJ, Jan a UXOVÁ. Vienna Convention on the Law of Treaties and Treaties on Arms Control and Disarmament. Czech Yearbook of Public and Private International Law. Praha: Česká společnost pro mezinárodní právo, 2019, č. 10, s. 21-35. ISSN 1805-0565.

    2018

    1. PLAČEK, Michal a F. OCHRANA. A Comparison of Selected Characteristics of the Senior civil service of the Czech Republic and the United Kingdom: A Lesson for the Effective Management of Bureaucracy. Economic Research-Ekonomska Istraživanja. Taylor & Francis, 2018, roč. 31, č. 1, s. 880–898. ISSN 1331-677X. Dostupné z: https://doi.org/10.1080/1331677x.2018.1456350.
    2. MÄKKÁ, Katarína a Katarina KAMPOVÁ. Economic aspects of the risk impact on the fuel distribution enterprises. In Transport Means 2018 proceedings of 22nd International Scientific Conference. 2018, s. 231–235.
    3. MAREŠ, David a R PROCHÁZKOVÁ. Employees´ prospects in selected sectors of the CR food industry. In Proceedings of the 27th International Scientific Conference – Food safety – food security. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2018, s. 167–173. ISBN 978-80-213-2890-7.
    4. MARTANOVÁ, PAVLAS a Anna FROMBERGEROVÁ. Evaluation of a Czech Adaptation of the Boys and Girls Plus Prevention Programme. Adiktologie v preventivní a léčebné praxi. 2018, roč. 18, 3–4, s. 189–197. ISSN 2570-8120.
    5. MORAIS, DE a Petra JEDLIČKOVÁ. Chosen Possibilities of Developing Social Competences of Adults wiht Attention Deficit / Hyperactivity Disorder. AD ALTA - Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnaninitas, 2018, roč. 8, č. 1, s. 187–192. ISSN 1804-7890.
    6. ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ, Alena a P BAŠISTOVÁ. Internationalization Process of Born Global Companies. In Petr Mikuš, Martin Cenek. International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2018. Proceedings of International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2018. Brno: Masaryk University, 2018, s. 49-60.
    7. DLEŠTÍKOVÁ, Tereza a J. V. LLANO FRANCO. Jurisdicción Especial Indígena en Materia Penal: Comparación entre Perú y Colombia. In LLANO FRANCO, J., VELASCO CANO, N. Globalización hegemónica y alternativas locales de justicia por las comunidades étnicas. Bogotá: Grupo Editorial Ibáňez, 2018, s. 137–178. ISBN 978-958-749-992-6.
    8. ČERMÁK, Miroslav a V. ŠULC. Kybernetická bezpečnost – praktický příklad kybernetického útoku. rávo a bezpečnost. 2018, č. 3, s. 123–136. ISSN 2336-5323.
    9. LINCZENYI a Renata NOVÁKOVÁ. Medunarodni simpozij o kvaliteti. In Drljača, M. Kvalita kao razvojni koncept. Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2018, s. 1‒12. ISBN 978-953-8067-10-5.
    10. MÄKKÁ, Katarína a Valérie MORICOVÁ. Modeling of the extraordinary event consequences for the transport of dangerous substances. Perner’s Contacts. 2018, roč. 2, č. 13, s. 28–34.
    11. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a J. MUŽÍK. Problémy současného vzdělávání. 1. vyd. Praha: Národní panel vzdělávání, 2018, 174 s. ISBN 978-80-88227-04-5.
    12. LUSKOVÁ, M a Katarína MÄKKÁ. Social vulnerability and resilience to risks associated with road transport of dangerous substances. In Transport Means 2018 proceedings of 22nd International Scientific Conference. 2018, s. 1038–1042. ISSN 1822-296X.
    13. MASAŘÍK, Jiří a V. KRICNER. Správní právo – obecná část. Praha: Armex Publisching, 2018, 198 s. ISBN 978-80-87451-60-1.
    14. MAREŠ, David a N PETRŮ. Stabilization factors of family enterprises in the context of macroeconomic performance. pean Research Studies Journal. 2018, roč. 21, č. 1, s. 206–220. ISSN 1108-2976.

    2017

    1. ČERMÁKOVÁ, H. a Tomáš RAIN. Reporting a typologie reportů. Auspicia. Filozofický ústav AV ČR Praha, 2017, XIV, č. 2, s. 35-42. ISSN 1214-4967.

    2016

    1. MAŠTÁLKA, Martin a Pavel STRUHA. Adaptace měst na projevy klimatické změny – možnosti využití GIS. Regionální rozvoj mezi teorií a praxí 2016/ 1. 2016, č. 1.
    2. STRUHA, Pavel a Martin ŠIMŮNEK. Mapování bariér jako součást dlouhodobé integrace osob se zdravotním postižením. Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Civitas per Populi, o.p.s., 2016, roč. 2016, č. 4. ISSN 1805-3246.
Zobrazit podrobně