J
2022
Podpůrná opatření ve vzdělávání – vliv navýšení časové dotace na výkon žáků se specifickými poruchami učení
FROMBERGEROVÁ, Anna a PAVLAS MARTANOVÁ
Operace
Citovat
Vytisknout
Základní údaje
Originální název
Podpůrná opatření ve vzdělávání – vliv navýšení časové dotace na výkon žáků se specifickými poruchami učení
Autoři
FROMBERGEROVÁ, Anna a PAVLAS MARTANOVÁ
Vydání
E-psychologie, 2022, 1802-8853
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
DOI
https://doi.org/10.29364/epsy.486
Štítky
50
Změněno: 30. 9. 2025 18:10,
Ing. Lenka Streitová
Zobrazeno:
9. 10. 2025 02:37