2023
Vzdělávání dospělých v oblasti bezpečnosti při zajištění bezpečnosti obyvatel
HRUDKA, Josef a Jan HORECKÝZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání dospělých v oblasti bezpečnosti při zajištění bezpečnosti obyvatel
Název anglicky
Educating adults in safety while ensuring the safety of residents
Autoři
HRUDKA, Josef (203 Česká republika, domácí) a Jan HORECKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
FORENZNÍ VĚDY, PRÁVO, KRIMINALISTIKA, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. (University of Finance and Administration), 2023, 2533-4387
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
Klíčová slova anglicky
Crisis management;didactics;professional didactics;didactics of subjects of law and security
Štítky
Změněno: 3. 4. 2024 12:37, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Předkládaná studie se věnuje odborné didaktice právních a bezpečnostních předmětů a didaktice technických předmětů. Cílem studie je prezentovat výsledky výzkumu v pojetí a struktuře této mimořádně důležité disciplíny V úvodu se autor odkazuje na zdůvodnění aktuálnosti a důležitosti řešení problému, definuje cíle studia, obsah studia a možné využití výsledků ve vzdělávací praxi v daných oborech. Zaměřil se na pojetí didaktiky, zdůvodnění její potřebnosti a vědeckosti, interdisciplinaritu a navrhl konkrétní strukturování této disciplíny.
Anglicky
The presented study is devoted to the professional didactics of legal and security subjects and Technical articles. The aim of the study is to present author´s results of research in the concept and structure of this extremely necessary discipline. The introduction referred to the justification for topicality and necessity of the solved problems, defined clear objectives of the study, the content of the study and possible use of the result in educational practice in given fields. We focused on the concept of didactics, justification for its eruditionand scientificity, interdisciplinarity and proposed concrete structuring of this discipline.