J 2023

Vzdělávání dospělých v oblasti bezpečnosti při zajištění bezpečnosti obyvatel

HRUDKA, Josef a Jan HORECKÝ

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání dospělých v oblasti bezpečnosti při zajištění bezpečnosti obyvatel

Název anglicky

Educating adults in safety while ensuring the safety of residents

Autoři

HRUDKA, Josef (203 Česká republika, domácí) a Jan HORECKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

FORENZNÍ VĚDY, PRÁVO, KRIMINALISTIKA, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. (University of Finance and Administration), 2023, 2533-4387

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

AMBIS vysoká škola, a.s.

Klíčová slova anglicky

Crisis management;didactics;professional didactics;didactics of subjects of law and security

Štítky

Změněno: 3. 4. 2024 12:37, Ing. Kateřina Lendrová

Anotace

V originále

Předkládaná studie se věnuje odborné didaktice právních a bezpečnostních předmětů a didaktice technických předmětů. Cílem studie je prezentovat výsledky výzkumu v pojetí a struktuře této mimořádně důležité disciplíny V úvodu se autor odkazuje na zdůvodnění aktuálnosti a důležitosti řešení problému, definuje cíle studia, obsah studia a možné využití výsledků ve vzdělávací praxi v daných oborech. Zaměřil se na pojetí didaktiky, zdůvodnění její potřebnosti a vědeckosti, interdisciplinaritu a navrhl konkrétní strukturování této disciplíny.

Anglicky

The presented study is devoted to the professional didactics of legal and security subjects and Technical articles. The aim of the study is to present author´s results of research in the concept and structure of this extremely necessary discipline. The introduction referred to the justification for topicality and necessity of the solved problems, defined clear objectives of the study, the content of the study and possible use of the result in educational practice in given fields. We focused on the concept of didactics, justification for its eruditionand scientificity, interdisciplinarity and proposed concrete structuring of this discipline.