D 2022

Management a marketing přípravy a realizace produktu cestovního ruchu

MALEK, Z.; Tomáš JEŘÁBEK; P. TVRZLÍK a K. VAŠÍNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Management a marketing přípravy a realizace produktu cestovního ruchu

Název anglicky

Management and marketing of tourism product preparation and implementation

Autoři

MALEK, Z.; Tomáš JEŘÁBEK (203 Česká republika, garant, domácí); P. TVRZLÍK a K. VAŠÍNOVÁ

Vydání

Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu. Sborník příspěvků z patnácté mezinárodní vědecké konference 13. dubna 2022. od s. 59-65, 7 s. 2022

Nakladatel

Vysoká škola obchodní a hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

AMBIS vysoká škola, a.s.

ISBN

978-80-7627-016-9

Klíčová slova česky

Management; marketing; data; strategie; cestovní kancelář

Klíčová slova anglicky

Management; marketing; data; strategy; travel agency
Změněno: 17. 4. 2023 10:46, Bc. Olga Puldová

Anotace

V originále

Příprava a realizace produktu cestovního ruchu je složitým procesem, který je závislý na mnoha faktorech. Můžeme ji rozdělit na přípravnou fázi, fázi přepravy a na fázi pobytu ve vybrané turistické destinaci. Jednotlivé fáze, a procesy které obsahují, budou popsány v následujících podkapitolách. Článek vychází ze zkušeností a praxe autorů článku a dat, které jsou zjišťovány studenty oboru Management hotelnictví a cestovního ruchu při práci pomocné vědecké síly. Shrnuje zjištěná data, analyzuje je formou SWOT analýzy a vyvozuje doporučení pro strategie a činnosti cestovní kanceláře.

Anglicky

The preparation and implementation of a tourism product is a complex process that depends on many factors. We can divide it into a preparatory phase, a transport phase and a stay phase in a selected tourist destination. The individual phases, and the processes they contain, will be described in the following subchapters. The article is based on the experience and practice of the authors of the article and data that are collected by students in the field of Hotel Management and Tourism in the work of the auxiliary scientific force. It summarizes the obtained data, analyzes them in the form of SWOT analysis and derives recommendations for strategies and activities of the travel agency.