2022
Management a marketing přípravy a realizace produktu cestovního ruchu
MALEK, Z.; Tomáš JEŘÁBEK; P. TVRZLÍK a K. VAŠÍNOVÁZákladní údaje
Originální název
Management a marketing přípravy a realizace produktu cestovního ruchu
Název anglicky
Management and marketing of tourism product preparation and implementation
Autoři
MALEK, Z.; Tomáš JEŘÁBEK (203 Česká republika, garant, domácí); P. TVRZLÍK a K. VAŠÍNOVÁ
Vydání
Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu. Sborník příspěvků z patnácté mezinárodní vědecké konference 13. dubna 2022. od s. 59-65, 7 s. 2022
Nakladatel
Vysoká škola obchodní a hotelová
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-80-7627-016-9
Klíčová slova česky
Management; marketing; data; strategie; cestovní kancelář
Klíčová slova anglicky
Management; marketing; data; strategy; travel agency
Štítky
Změněno: 17. 4. 2023 10:46, Bc. Olga Puldová
V originále
Příprava a realizace produktu cestovního ruchu je složitým procesem, který je závislý na mnoha faktorech. Můžeme ji rozdělit na přípravnou fázi, fázi přepravy a na fázi pobytu ve vybrané turistické destinaci. Jednotlivé fáze, a procesy které obsahují, budou popsány v následujících podkapitolách. Článek vychází ze zkušeností a praxe autorů článku a dat, které jsou zjišťovány studenty oboru Management hotelnictví a cestovního ruchu při práci pomocné vědecké síly. Shrnuje zjištěná data, analyzuje je formou SWOT analýzy a vyvozuje doporučení pro strategie a činnosti cestovní kanceláře.
Anglicky
The preparation and implementation of a tourism product is a complex process that depends on many factors. We can divide it into a preparatory phase, a transport phase and a stay phase in a selected tourist destination. The individual phases, and the processes they contain, will be described in the following subchapters. The article is based on the experience and practice of the authors of the article and data that are collected by students in the field of Hotel Management and Tourism in the work of the auxiliary scientific force. It summarizes the obtained data, analyzes them in the form of SWOT analysis and derives recommendations for strategies and activities of the travel agency.