C 2018

Řízení rizik v cestovním ruchu

MÁLEK, Zdeněk; Katarína MRKVOVÁ; V. ŠEFČÍK a Tomáš JEŘÁBEK

Základní údaje

Originální název

Řízení rizik v cestovním ruchu

Název anglicky

Risk management in tourism

Autoři

MÁLEK, Zdeněk; Katarína MRKVOVÁ (703 Slovensko, garant, domácí); V. ŠEFČÍK a Tomáš JEŘÁBEK (203 Česká republika)

Vydání

Ostrava, Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu II - vybrané kapitoly, od s. 60-96, 37 s. 2018

Nakladatel

Key Publishing s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

AMBIS vysoká škola, a.s.

ISBN

978-80-7418-296-9

Klíčová slova anglicky

tourism management; hotel management; tourism services; risk management

Štítky

Změněno: 12. 4. 2023 21:57, Bc. Olga Puldová

Anotace

V originále

Kapitola je součástí odborné knihy jejíž cílem je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

Anglicky

The chapter is part of a professional book whose aim is to explain the meaning and activities of selected organizational components of hotel management and tourism management, the procedural links between them and to introduce the professional public to current trends, successful management techniques, but also the basic principles of hotel and travel agency operations. Furthermore, the authors aim to contribute to the transfer of specific professional knowledge to professionals who are further educated in the field of hotel and tourism management. The professional book is a summary of the results of research activities, knowledge and experience of hotel and tourism professionals and educators in the application of not only theoretical knowledge, but also knowledge from practice.