2018
Globalizace v gastronomii
ŠUSTOVÁ, KvětoslavaZákladní údaje
Originální název
Globalizace v gastronomii
Název česky
Globalizace v gastronomii
Název anglicky
Globalisation in gastronomy
Autoři
ŠUSTOVÁ, Květoslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Ostrava, Management služeb, hotelnictví a cestovního ruchu III - vybrané kapitoly, od s. 41-42, 2 s. 2018
Nakladatel
Key Publishing s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-80-7418-301-0
Klíčová slova anglicky
tourism management; hotel management; tourism services; gastronomy; catering services
Štítky
Změněno: 11. 4. 2023 20:34, Bc. Olga Puldová
V originále
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálu z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Anglicky
The aim of the book is to explain the meaning and activities of selected organizational components of hotel management and tourism management, the procedural links between them and to acquaint the professional public with current trends, successful management techniques, but also the basic principles of hotel and travel agency operations. Furthermore, the authors aim to contribute to the transfer of specific professional knowledge to professionals who are further educated in the field of hotel and tourism management. The professional book is a summary of the results of research activities, knowledge and experience of hotel and tourism professionals and educators in applying not only theoretical knowledge but also knowledge from practice.