2012
Osobnost a role manažera
MATOUŠKOVÁ, IngridZákladní údaje
Originální název
Osobnost a role manažera
Název anglicky
Personality and role manager
Autoři
MATOUŠKOVÁ, Ingrid
Vydání
první. Praha, recenzovaný sborník ze semináře s mezinárodní účastí Malé a střední podniky nosný faktor regionálního rozvoje, od s. 54-59, 5 s. 2012
Nakladatel
Bankovní institut vysoká škola, a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-80-7265-222-8
Klíčová slova anglicky
manager; personal development; leadership; skills; abilities;leadership styles
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 4. 2015 10:33, Dr. Jan Lachman
V originále
Příspěvek je věnován osobnosti a roli manažera v současných podmínkách. Snaží se nalézt odpověď na to, co vychází přímo z osobnosti managera a co je jeho rolové chování. Jak by měla vypadat osobnost úspěšného manažera, odkud se bere a co je účinný leadership. Úspěšnost lze měřit i pomocí vlastností, které jsou základem pro dobrou manažerskou práci a kritériem úspěchu pro dobrého manažera. Specifikuje rovněž základní manažerské dovednosti a schopnosti, nutné pro řízení jedinců ve firmách. Opírá se o výzkumy a studie manažerského chování, poukazuje i na nutný rozvoj manažerů.
Anglicky
The paper is dedicated to the life and role of a manager in the current conditions. Trying to find an answer to what comes directly from the personal manager and what is its role-behavior. What should the personality of a successful manager, where it comes from and what is effective leadership. Success can also be measured using the properties that are the basis for good management and job success criterion for a good manager. It also specifies the basic managerial skills and abilities required for the management of individuals in companies. It is based on research and study of managerial behavior also points to the need to develop managers.