D 2012

Osobnost a role manažera

MATOUŠKOVÁ, Ingrid

Základní údaje

Originální název

Osobnost a role manažera

Název anglicky

Personality and role manager

Autoři

MATOUŠKOVÁ, Ingrid

Vydání

první. Praha, recenzovaný sborník ze semináře s mezinárodní účastí Malé a střední podniky nosný faktor regionálního rozvoje, od s. 54-59, 5 s. 2012

Nakladatel

Bankovní institut vysoká škola, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

AMBIS vysoká škola, a.s.

ISBN

978-80-7265-222-8

Klíčová slova anglicky

manager; personal development; leadership; skills; abilities;leadership styles

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 4. 2015 10:33, Dr. Jan Lachman

Anotace

V originále

Příspěvek je věnován osobnosti a roli manažera v současných podmínkách. Snaží se nalézt odpověď na to, co vychází přímo z osobnosti managera a co je jeho rolové chování. Jak by měla vypadat osobnost úspěšného manažera, odkud se bere a co je účinný leadership. Úspěšnost lze měřit i pomocí vlastností, které jsou základem pro dobrou manažerskou práci a kritériem úspěchu pro dobrého manažera. Specifikuje rovněž základní manažerské dovednosti a schopnosti, nutné pro řízení jedinců ve firmách. Opírá se o výzkumy a studie manažerského chování, poukazuje i na nutný rozvoj manažerů.

Anglicky

The paper is dedicated to the life and role of a manager in the current conditions. Trying to find an answer to what comes directly from the personal manager and what is its role-behavior. What should the personality of a successful manager, where it comes from and what is effective leadership. Success can also be measured using the properties that are the basis for good management and job success criterion for a good manager. It also specifies the basic managerial skills and abilities required for the management of individuals in companies. It is based on research and study of managerial behavior also points to the need to develop managers.