2021
Současné trendy v marketingové komunikaci mezi firmou, trhem a spotřebitelem (Current trends in marketing communication between the company, the market and the consumer)
PÁTÍK, LadislavZákladní údaje
Originální název
Současné trendy v marketingové komunikaci mezi firmou, trhem a spotřebitelem (Current trends in marketing communication between the company, the market and the consumer)
Autoři
PÁTÍK, Ladislav
Vydání
Praha, Kreativní strategie – strategie kreativity: změny ve světě marketingových komunikací po nástupu internetu: sborník odborných textů o proměnách marketingové komunikace v internetové epoše, od s. 31–43, 2021
Nakladatel
Vysoká škola kreativní komunikace
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-80-908049-2-0
Štítky
Změněno: 28. 5. 2025 17:42, Ing. Lenka Streitová