2020
Marketing and Management Analysis of Pilgrimage Tourism in A Selected Area in The Czech Republic
TVRZNÍK, Pavel; Zdeněk MÁLEK; Katarína MRKVOVÁ; Miroslav FIŠERA; Zdeněk KONEČNÝ et. al.Základní údaje
Originální název
Marketing and Management Analysis of Pilgrimage Tourism in A Selected Area in The Czech Republic
Autoři
TVRZNÍK, Pavel; Zdeněk MÁLEK; Katarína MRKVOVÁ; Miroslav FIŠERA; Zdeněk KONEČNÝ; Darina ELIAŠOVÁ a Miroslav FIŠERA
Vydání
Granada, Spain, Proceedings of the 36th International Business Information Management Association (IBIMA), od s. 6347–6353, 2020
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-0-9998551-5-7
Štítky
Změněno: 19. 5. 2025 08:16, Ing. Lenka Streitová