2022
Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
VLACH, FrantišekZákladní údaje
Originální název
Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
Název anglicky
COVID-19 as a challenge and impulse – Current changes in the way of training the staff of the Prison Service of the Czech Republic
Autoři
VLACH, František (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Resocializace v současné penitenciární praxi. od s. 47-56, 10 s. 2022
Nakladatel
Univerzita Jana Amose Komenského
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
ISBN
978-80-7452-213-0
Klíčová slova anglicky
Prison Service Academy of the Czech Republic; bilateral virtual meetings; international webinars; online teaching; training and education center; education of prison staff
Štítky
Změněno: 18. 3. 2024 18:50, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou profesního vzdělávání zaměstnanců Vězeňské služby ČR v době pandemie covid-19. V úvodní části jsou popsány úkoly a zaměření Akademie VS ČR ve Stráži pod Ralskem, která je jedinou vzdělávací institucí pro potřeby Vězeňské služby ČR. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s prvními zkušenostmi související s přechodem od tradičního prezenčního vzdělávání a výcviku do distanční formy a popsat inovativní způsoby a přístupy v oblasti vzdělávání vězeňského personálu v době šíření koronaviru. Dále je věnována pozornost mezinárodní spolupráci a pořádání bilaterálních virtuálních setkání a odbornému jazykové vzdělávání formou webinářů.
Anglicky
The paper deals with the issue of professional training of employees of the Prison Service of the Czech Republic during the covid-19 pandemic. The introductory part describes the tasks and focus of the Academy of the Prison Service of the Czech Republic in Stráž pod Ralskem, which is the only educational institution for the needs of the Prison Service of the Czech Republic. The aim of the paper is to acquaint the reader with the first experiences related to the transition from traditional face-to-face education and training to a distance form and to describe innovative ways and approaches in the field of education of prison staff at the time of the spread of the coronavirus. Attention is also paid to international cooperation and the organization of bilateral virtual meetings and professional language training in the form of webinars.