V 2022

Analýza CSR a návrh CSR strategie

SKÝPALOVÁ, Renata a Milan KŘÁPEK

Základní údaje

Originální název

Analýza CSR a návrh CSR strategie

Název anglicky

CSR analysis and CSR strategy design

Autoři

SKÝPALOVÁ, Renata (203 Česká republika, garant, domácí) a Milan KŘÁPEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, 21 s. 2022

Nakladatel

Martin Trtílek

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

obsah podléhá obchodnímu tajemství

Organizační jednotka

AMBIS vysoká škola, a.s.

Klíčová slova anglicky

Corporate Social Responsibility; data analysis; SMEs

Štítky

Změněno: 8. 3. 2023 12:10, Bc. Olga Puldová

Anotace

V originále

*Předložená práce se věnuje oblasti SMEs se zaměřením na míru využití konceptu CSR a možnosti zapojení prvků tohoto konceptu do managementu podniku především v oblasti strategie řízení lidských zdrojů. V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu mezi SMEs a velkými firmami realizovaného v letech 2018-2019. Ze získaných informací byla hodnocena především závislost mezi velikostí podniku, znalostí, angažovaností a počtem realizovaných aktivit v jednotlivých podnicích, dále začleněním CSR aktivit do strategických dokumentů, pokud jej firma vytváří. V příspěvku jsou dále podrobně vyhodnoceny dílčí aktivity ze sociální, ekonomického a environmentálního pilíře, neboť právě rozsahu a složení aktivit v jednotlivých pilířích je věnována v dosavadních výzkumech jen malá pozornost.*

Anglicky

*This research focuses on the area of SMEs with a focus on the extent of use of the CSR concept and the possibility of incorporating elements of this concept into the management of the company, especially in the area of human resource management strategy. The thesis presents the results of a research among SMEs and large companies conducted in 2018-2019. From the information obtained, the dependence between the size of the company, knowledge, commitment and the number of activities implemented in each company, as well as the inclusion of CSR activities in strategic documents, if the company creates it, was mainly evaluated. The paper also evaluates in detail the subactivities from the social, economic and environmental pillars, as the extent and composition of activities in each pillar has received little attention in previous research.*