Cíle studijního programu
Cílem programu Marketingová komunikace na Vysoké škole regionálního rozvoje a Bankovním institut – AMBIS, a.s., je vybavit budoucí absolventy nezbytnými profesními znalostmi a dovednostmi z oblasti marketingu, médií a teorie komunikace, poskytnout jim profesně orientované vysokoškolské vzdělání na základě zvládnutí základních teorií moderní komunikace s nezbytným interdisciplinárním komplementem.
Tento program studentům umožní nastartovat nebo rozvinout kariéru v marketingových odděleních tržních subjektů, v komunikačních a mediálních agenturách, v tiskových odděleních firem, či v samotných médiích. Program vychovává studenty jako specialisty pro interní a externí komunikaci, produktovou komunikaci a celkovou komunikaci v oblasti médií a reklamy. Přináší soubor ucelených oborových znalostí a dovedností, které absolventi využijí ať už v roli zaměstnance, manažera, specialisty nebo v rámci rozvoje vlastního podnikání.
Absolvent si osvojí základní orientaci v oblastech komunikace firem a institucí, marketingové podpory prodeje, public relations, marketingového výzkumu a reklamy. Důležitou součástí je cílená a kontinuální podpora tvůrčího a kritického myšlení a uvedení do dalších souvislostí problematiky mediální a marketingové komunikace v celé šířce socio-ekonomických implikací. Studenti během studia tohoto programu získají znalosti hlavních forem a zaměření marketingových komunikací včetně souvislostí, které se k nim vztahují, s důrazem na specifické oblasti mediální a komunikační praxe.
Absolvent získá profesní dovednosti v oblasti tvorby konceptu marketingové a mediální komunikace, prezentace vlastních tvůrčích řešení v těchto oblastech a efektivní implementace nástrojů a aktivit marketingové a mediální komunikace v konkrétních podmínkách trhu v souladu se strategickým směrováním organizace, ve které působí, a to tak v online jako i v offline prostředí. Studijní program Marketingová komunikace je koncipován tak, aby poskytl studentům potřebný teoretický základ a přitom zajistil v co nejvyšší míře navázání na aktuální trendy v oblasti marketingu a médií a umožnil získat potřebné klíčové kompetence. V rámci studia si studenti osvojí konkrétní marketingové a mediální techniky včetně jejich možných efektů a interakcí v komplexním socio-ekonomickém prostoru.