Údaje předmětů z období:zima 2024léto 2025
AMBIS BPRAMMM2RP Řízení digitálního marketingu
Název anglicky: Digital Marketing Management
bakalářský prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MMM2 Mezinárodní management a marketing

3. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Profilace Povinnost
AMBIS:PBP_AJ3MM -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_BKKVBannerové kampaně a kampaně ve vyhledávání P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 - V
AMBIS:PBP_DIMA -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_MLZManagement lidských zdrojů J. Vrchotazk 24/24/0 24h přednáška + 24h cvičení.6 - P
AMBIS:PBP_MMD -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_MSMEMatematické a statistické metody v ekonomii M. Královázk 20/28/0 20h přednášek a 28h cvičení za semestr.6 - P
16 kreditů

5. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Profilace Povinnost
AMBIS:PBP_AJ5MM -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_AMEMN -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_DEMADestinační management A. Kiráľovázk 24/12/0 24h přednášek + 12h cvičení za semestr.5 - P
AMBIS:PBP_ERPHCREkonomika řízení podniku hotelnictví a cestovního ruchu Ľ. Šebovázk 24/12/0 24h přednášek + 12h cvičení za semestr.5 - P
AMBIS:PBP_RMVK -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_RTP -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_SRMKA -- 0/0- - P
AMBIS:PBP_TIZTvorba identity značky A. Stojčevz 0/0/0 24h přednášek za semestr.4 - V
AMBIS:PBP_ZAVIZáklady vizualizace D. Novákz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 - V
18 kreditů