Údaje předmětů z období:zima 2025léto 2026
AMBIS BBRNMKPB Marketingová komunikace s balíčkem online podpory
Název anglicky: Marketing comunication
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MK Marketingová komunikace

Informace o studiu

  • Součásti SZZ a jejich obsah
    Státní zkouška se skládá ze dvou součástí/okruhů a obhajoby závěrečné kvalifikační práce:
    1. Marketingová komunikace (Úvod do marketingového myšlení, Marketingová komunikace, Marketingový management, Strategická marketingová komunikace)
    2. Mediální komunikace (Teorie masové komunikace, Masová a mediální kultura, Média a mediální komunikace, Tištěná média)
    3. Obhajoba bakalářské práce
  • Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací
    Návrh komunikační kampaně pro online média
    Návrh komunikační kampaně pro offline média
    Perspektivy využití tiskových médií v moderních komunikačních kampaních
    Návrh reklamního textu pro audiovizuální média
    Specifika tvorby tiskových zpráv v digitální éře
    Návrh marketingové strategie vybraného podniku
    Marketingové přístupy v oslovení vybrané cílové skupiny
    Marketingová komunikace zvoleného produktu vůči vybrané cílové skupině
    Spotřebitelské chování a rozhodování při nákupu vybraného produktu
    Návrh marketingového mixu včetně popisu spotřebitelského chování
    Strategie digitální marketingové komunikace vybrané instituce
    Digitální marketingová komunikace v oblasti poskytování služeb
    Strategie marketingové komunikace vybraného subjektu z neziskového sektoru
    Srovnání moderních trendů marketingové komunikace subjektů neziskového sektoru

Doporučený průchod studijním plánem

Povinné předměty

1. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_MOSEMotivace a sebeřízení T. Ryglzk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:BBP_ORCHEOrganizační chování K. Pavlicazk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1-
AMBIS:BBP_PRDOPrezentační dovednosti D. Kostrhůnovázk 12/12/0 12h přednášek + 12h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:BBP_TMKTeorie masové komunikace I. Prušazk 24/24/0 24h přednášek a 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:BBP_UMMMÚvod do marketingového myšlení J. Majerovázk 24/24/0 24h přednášek + 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:BBP_UVSTUÚvod do studia I. Zadražilováz 4/0/0 4h přednášek za semestr.1 1-
AMBIS:BBP_ZOPZáklady odborné práce I. Zadražilováz 6/0/0 6h přednášek za semestr + e-learning.4 1P
29 kreditů

2. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_MMKUMasová a mediální kultura -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
AMBIS:BBP_MAKOMarketingová komunikace -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
AMBIS:BBP_MANMKManagement -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 2-
AMBIS:BBP_IGKMInformační gramotnost a kritické myšlení -zk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 2-
AMBIS:BBP_ZAEKZáklady ekonomie -zk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
25 kreditů

3. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_MMKMédia a mediální komunikace N. Vrabeczk 36/12/0 36h přednášek + 12h cvičení za semestr.6 3P
AMBIS:BBP_AJ1MKAnglický jazyk I P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 3-
AMBIS:BBP_PRTPraktikum reklamního textu T. Halovázk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 3P
AMBIS:BBP_ZAPSZáklady psychologie M. Ženatazk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
17 kreditů

4. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_MAMAMarketingový management -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4P
AMBIS:BBP_DMKDigitální marketingová komunikace -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 4-
AMBIS:BBP_ARSEArgumentace a sebereflexe -z 16/0/0 16h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_TDMTištěná a digitální média -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4P
21 kreditů

5. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_PGDPraktikum grafiky a designu J. Kaláčekzk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 5P
AMBIS:BBP_PDVPrávo duševního vlastnictví T. Formanovázk 20/0/0 20h přednášek za semestr.3 5P
AMBIS:BBP_TMOTvorba mediálních obsahů J. Samšukovázk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 5P
AMBIS:BBP_SMVMKSociologický a marketingový výzkum K. Cidlinskázk 24/12/0 24h přednášek + 12h cvičení za semestr.5 5P
AMBIS:BBP_SMKStrategická marketingová komunikace M. Nadányiovázk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 5P
AMBIS:BBP_AJ3MKAnglický jazyk III P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 5-
26 kreditů

6. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BB_OPMKOdborná praxe -z 0/0/480 480h za semestr.20 6-
AMBIS:BBP_BAPRBakalářská práce -z 0/0/010 6-
AMBIS:BBP_MZDMarketing založený na datech -zk 28/8/0 28h přednášek a 8h cvičení za semestr.5 6-
35 kreditů

Povinně volitelné jazyky

4. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_AJ2MKAnglický jazyk II P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 4-
3 kredity

Volitelné předměty

2. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_KTVMKreativní techniky a vizuální myšlení -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
AMBIS:BBP_UBMÚvod do brand marketingu -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
8 kreditů

3. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_BKKVBannerové kampaně a kampaně ve vyhledávání P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:BBP_BRMABrand management R. Pavlíčkováz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:BBP_PRMAProjektový management D. Doleželz 24/0 24h přednášek za semestr.4 3-
12 kreditů

4. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_MAINManagement inovací -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_RVZŘízení vztahů se zákazníky -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_SSCMSociální sítě a content marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
12 kreditů

5. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_SEKSpráva e-mailingových kampaní P. Horčákováz 24/0 24h přednášek za semestr.4 5-
AMBIS:BBP_SPKSSSpráva placených kampaní na sociálních sítích P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 5-
8 kreditů

6. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:BBP_SRDKStrategické řízení digitálních kampaní -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 6-
4 kredity