AMBIS BBRNCRP Cestovní ruch
Název anglicky: Tourism
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-CR Cestovní ruch
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-CR Cestovní ruch
Informace o studiu
- Součásti SZZ a jejich obsahStátní závěrečná zkouška se skládá ze dvou částí:
a) zkouška z povinných předmětů,
b) obhajoba bakalářské práce.
Povinné předměty v rámci státní závěrečné zkoušky:
Ekonomie (do této části státní závěrečné zkoušky budou vstupovat vybraná relevantní témata z předmětů Ekonomie, Podniková ekonomika, Management).
Cestovní ruch (do této části státní závěrečné zkoušky budou vstupovat vybraná témata z předmětů Základy cestovního ruchu, Marketing v cestovním ruchu, Technika služeb cestovního ruchu I a II, Ekonomika
13
cestovního ruchu, Destinační management, Právo v cestovním ruchu, Geografie cestovního ruchu, Informační systémy v cestovním ruchu). - Studijní povinnostiOdborná praxe v délce 12 týdnů je umístěna ve vzorovém studijním plánu do 4. semestru. Pracovní den = 8 pracovních hodin. Splnění odborné praxe je zaznamenáno v Informačním systému Ambis vedoucím praxí po splnění následujících podmínek:
a) odborná praxe je vykonána vcelku (po dobu 12 na sobě navazujících týdnů),
b) odborná praxe je vykonána mimo případného pracoviště studenta,
odborná praxe je vykonána v podniku cestovního ruchu, v ústředních, resp. územních orgánech státní správy (ubytovací zařízení, stravovací zařízení, cestovní kancelář, cestovní agentura, organizace destinačního managementu, ministerstvo, krajský úřad, městský úřad apod.). - Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených pracíCestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje ve vybraném regionu.
Návrh marketingové online kampaně CR pro vybranou destinaci CR.
Vliv vybraných ekonomických ukazatelů na úspěch podniku CR.
Návrh marketingové komunikační kampaně pro vybranou destinaci CR.
Gastronomický cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje.
Využití netradičních procedur v lázeňském cestovním ruchu.
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace.
14
Návrh produktů pro Kulturní stezku rady Evropy – Nikola Tesla Route.
Propojení gastronomie zemí V4 do kulturní stezky.
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR.
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje.
Uplatnění principů udržitelného cestovního ruchu ve vybrané destinaci CR s uplatněním indikátorů ETIS.
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb cestovního ruch.
Doporučený průchod studijním plánem
Povinné předměty
1. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
AMBIS:BBP_EKO | Ekonomie | zk | 6 | 1 | - |
AMBIS:BBP_MSMC | Matematické a statistické metody | zk | - | 1 | - |
AMBIS:BBP_VSEU | Veřejná správa a Evropská unie | zk | 5 | 1 | - |
AMBIS:BBP_ZCR | Základy cestovního ruchu | zk | 6 | 1 | - |
AMBIS:BBP_ZOP | Základy odborné práce | z | 4 | 1 | - |
21 kreditů |
Povinně volitelné jazyky
1. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
AMBIS:BBP_AJ1C | Anglický jazyk I | zk | 3 | 1 | - |
3 kredity |