Údaje předmětů z období:zima 2024léto 2025
AMBIS BBRNMKP Marketingová komunikace
Název anglicky: Marketing comunication
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MK Marketingová komunikace

Informace o studiu

  • Součásti SZZ a jejich obsah
    Státní zkouška se skládá ze dvou součástí/okruhů a obhajoby závěrečné kvalifikační práce:
    1. Marketingová komunikace (Úvod do marketingového myšlení, Marketingová komunikace, Marketingový management, Strategická marketingová komunikace)
    2. Mediální komunikace (Teorie masové komunikace, Masová a mediální kultura, Média a mediální komunikace, Tištěná média)
    3. Obhajoba bakalářské práce
  • Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací
    Návrh komunikační kampaně pro online média
    Návrh komunikační kampaně pro offline média
    Perspektivy využití tiskových médií v moderních komunikačních kampaních
    Návrh reklamního textu pro audiovizuální média
    Specifika tvorby tiskových zpráv v digitální éře
    Návrh marketingové strategie vybraného podniku
    Marketingové přístupy v oslovení vybrané cílové skupiny
    Marketingová komunikace zvoleného produktu vůči vybrané cílové skupině
    Spotřebitelské chování a rozhodování při nákupu vybraného produktu
    Návrh marketingového mixu včetně popisu spotřebitelského chování
    Strategie digitální marketingové komunikace vybrané instituce
    Digitální marketingová komunikace v oblasti poskytování služeb
    Strategie marketingové komunikace vybraného subjektu z neziskového sektoru
    Srovnání moderních trendů marketingové komunikace subjektů neziskového sektoru

Doporučený průchod studijním plánem

Upozornění:

Studijní plán nemá vyplněny žádné předměty.