AMBIS BBRNMKP Marketingová komunikace
Název anglicky: Marketing comunication
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MK Marketingová komunikace
bakalářský prezenční jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MK Marketingová komunikace
Informace o studiu
- Součásti SZZ a jejich obsahStátní zkouška se skládá ze dvou součástí/okruhů a obhajoby závěrečné kvalifikační práce:
1. Marketingová komunikace (Úvod do marketingového myšlení, Marketingová komunikace, Marketingový management, Strategická marketingová komunikace)
2. Mediální komunikace (Teorie masové komunikace, Masová a mediální kultura, Média a mediální komunikace, Tištěná média)
3. Obhajoba bakalářské práce - Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených pracíNávrh komunikační kampaně pro online média
Návrh komunikační kampaně pro offline média
Perspektivy využití tiskových médií v moderních komunikačních kampaních
Návrh reklamního textu pro audiovizuální média
Specifika tvorby tiskových zpráv v digitální éře
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Marketingové přístupy v oslovení vybrané cílové skupiny
Marketingová komunikace zvoleného produktu vůči vybrané cílové skupině
Spotřebitelské chování a rozhodování při nákupu vybraného produktu
Návrh marketingového mixu včetně popisu spotřebitelského chování
Strategie digitální marketingové komunikace vybrané instituce
Digitální marketingová komunikace v oblasti poskytování služeb
Strategie marketingové komunikace vybraného subjektu z neziskového sektoru
Srovnání moderních trendů marketingové komunikace subjektů neziskového sektoru