Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

51.
Vrzáček, Karel
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o. | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

52.
Zálešáková, Veronika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz | Práce na příbuzné téma

53.
Zemanová, Monika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová analýza a predikce vývoje pro konkrétní podnik

54.
Žák, Dominik
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů online marketingu ve vybraném hotelovém zařízení

55.
Brožková, Jana
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka

56.
Čechová, Lucie
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení"

57.
Čermáková, Pavla
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama jako nástroj marketingové komunikace

58.
Černá, Monika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Bez zaměření)
Obhajoba bakalářské práce: Efektivita nástrojů marketingové komunikace společnosti Seznam.cz | Práce na příbuzné téma

59.
Darsa, Martin
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

60.
Duda, Jakub
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Marketing a brand management)
Obhajoba bakalářské práce: Formování značky společnosti AriZona | Práce na příbuzné téma

61.
Feňárová, Dagmar
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Reklama firmy podnikající v oblasti Dark Tourismu | Práce na příbuzné téma

62.
Havelková, Monika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh nové reklamní kampaně hotelu Prestige ve Znojmě

63.
Housková Neckářová, Tereza
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina

64.
Hvězdová, Tereza
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Marketing a brand management)
Obhajoba bakalářské práce: Influenceři a jejich využití v oblasti propagačních kampaní na Instagramu | Práce na příbuzné téma

65.
Ivanova, Anastassiya
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Bez zaměření)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace organizací podporujících integraci cizinců | Práce na příbuzné téma

66.
Káčerová, Tereza
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Digitální marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP | Práce na příbuzné téma

67.
Koubová, Barbora
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s. | Práce na příbuzné téma

68.
Krchňavá, Kateřina
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu hotelu Prestige

69.
Kubíková, Petra
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo

70.
Kukal, Stanislav
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Bezpečnostní management v regionech / Bezpečnostní management v regionech (kombinace/zaměření: Bez zaměření)
Obhajoba bakalářské práce: Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox | Práce na příbuzné téma

71.
Malach, Marko
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autoškola ELKO s.r.o.

72.
Manová, Barbora
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

73.
Manová, Klára
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

74.
Nalevajko, Filip Thomas
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Arts a event management)
Obhajoba bakalářské práce: Vývoj cestovního ruchu v regionu Šumava | Práce na příbuzné téma

75.
Novák, Tomáš
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Psychologie reklamy: Empirická analýza vlivu známých osobností na úspěch reklamy

76.
Nováková, Barbora
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o

77.
Novotná, Lenka
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti LAUFEN CZ, s.r.o.

78.
Ondrušková, Klára
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v projektu zaměřeném na pohybové aktivity

79.
Petrovská, Michaela
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

80.
Rapouch, Matěj
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů komunikačního mixu ve společnosti Perito, s.r.o.

81.
Richter, Ivan
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Obhajoba diplomové práce: Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu | Práce na příbuzné téma

82.
Rubeš, Marek
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

83.
Řehák, Zdeněk
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Sportovní management)
Obhajoba bakalářské práce: Zapojení mediálně známé osobnosti do marketingové komunikace vybraného podniku | Práce na příbuzné téma

84.
Samková, Barbora
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových metod marketingu v praxi

85.
Sobotková, Kristýna
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití Guerilla marketingu v komunikačním mixu konkrétního podniku

86.
Sobotková, Markéta
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití vhodných marketingových nástrojů v podniku Morava Metal s.r.o.

87.
Starynskaya, Hanna
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku (kombinace/zaměření: Digitální marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Zobrazování žen v reklamě | Práce na příbuzné téma

88.
Stavinohová, Monika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh reklamní kampaně společnosti Hrazdílek-Smrž s.r.o.

89.
Stávková, Blažena
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o.

90.
Svobodová, Aneta
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi

91.
Sýkorová, Veronika
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení marketingové komunikace ZOO Jihlava

92.
Škorpík, Petr
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava

93.
Štajner, Tomáš
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků

94.
Teleki, Martin
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketing Znojemského městského pivovaru a.s.

95.
Veselá, Hana
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na segment mládeže

96.
Zadražilová, Lucie
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky | Práce na příbuzné téma

97.
Daňková, Anežka
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Vliv medií na mládež | Práce na příbuzné téma

98.
Dejmková, Eliška
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Obhajoba bakalářské práce: Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců | Práce na příbuzné téma

99.
Dvorská, Bára
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy | Práce na příbuzné téma

100.
Fantová, Kateřina
Fakulta: AMBIS vysoká škola, a.s.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Obhajoba bakalářské práce: Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy | Práce na příbuzné téma