-
PAČESOVÁ, Hana. Ekonomické chování podniku. Praha: VŠ aplikovaného práva,s.r.o. ISBN 978-86775-26-5, 2012.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460578/cs
-
PAČESOVÁ, Hana. Kapitoly z makroekonomie. Praha: BIVŠ, 2011, 121 s. ISBN 978-80-7265-193-1.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460382/cs
-
BLATNÁ, Dagmar. Metody statistické analýzy. Praha: BIVŠ, 2011. ISBN 978-80-7265-129-0.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460363/cs
-
MAZÁK, Eduard a V. SOLDÁT. Etika a etiketa podnikání: v pojišťovnictví, bankovnictví a finančních službách. 1. vyd. Praha: BIVŠ, 2010, 75 s. ISBN 978-80-7265-187-0.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460263/cs
-
MAZÁK, Eduard. Firemní kultura a etické kodexy. 1. vyd. Praha: BIVŠ, 2010, 148 s. ISBN 978-80-7265-075-0.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460262/cs
-
BLATNÁ, Dagmar. Pravděpodobnost a statistika. Praha: BIVŠ, 2010. ISBN 978-80-7265-057-6.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460292/cs
-
KALABIS, Zbyněk. Boj bank proti praní špinavých peněz. 1. vyd. Praha: BIVŠ Praha, 2009, 92 s. ISBN 978-80-7265-147-4.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460166/cs
-
BABĚRADOVÁ, H., Marie DRAŠNAROVÁ, Dana NOWAKOVÁ, Inocencia VOJTÁŠOVÁ a M. MAŠKOVÁ. Fachtexte Deutsch. Praha: BIVŠ, 2009. ISBN 978-80-7265-066-8.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460426/cs
-
SŮVOVÁ, Helena a Oldřich KNAIFL. Finanční analýza II. 1. vyd. Praha: BIVŠ, 2009, 181 s. ISBN 978-80-7265-133-7.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460232/cs
-
PAVELKOVÁ, Jaroslava a Miroslav DOLEŽAL. Manuál pro výuku biologie člověka. Praha: BIVŠ, 2009, 148 s. ISBN 978-80-7265-067-5.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460243/cs
-
SÝKORA, Evžen. Personální management (Řízení a rozvoj lidských zdrojů). Barcelona: ESMA, 2009.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460223/cs
-
HEBÁK, Petr, Diana BÍLKOVÁ a Alžběta SVOBODOVÁ. Praktikum k výuce matematické statistiky II: testování hypotéz. 3. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 280 s. ISBN 978-80-245-1574-8.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460133/cs
-
CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 2002. vyd. Praha: BIVŠ, 2002, 212 s. ISBN 80-7265-049-1.Podrobněji: https://is.ambis.cz/publication/460111/cs
2012
2011
2010
2009
2002
Zobrazeno: 18. 6. 2025 00:34