J
2021
Teacher assistants working with students with disability: the role of adaptability in enhancing their workplace wellbeing
MARTIN, A. J.; I. STRNADOVÁ; Z. NĚMEC; V. HÁJKOVÁ; Lea KVĚTOŇOVÁ et. al.
Operace
Citovat
Vytisknout
Základní údaje
Originální název
Teacher assistants working with students with disability: the role of adaptability in enhancing their workplace wellbeing
Autoři
MARTIN, A. J.; I. STRNADOVÁ; Z. NĚMEC; V. HÁJKOVÁ a Lea KVĚTOŇOVÁ
Vydání
International Journal of Inclusive Education, 2021, 1360-3116
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor
Impact factor: 2.863
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
DOI
https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1563646
Štítky
10
,
Q3
Změněno: 30. 9. 2025 19:18,
Ing. Lenka Streitová
Zobrazeno:
9. 10. 2025 00:17