N
2024
Příručka první pomoci pro práci s dětmi s NKS v předškolním věku
KLUGOVÁ, Iva; Jiřina JEHLIČKOVÁ; Veronika VČELÍKOVÁ a Renata VRBOVÁ
Základní údaje
Originální název
Příručka první pomoci pro práci s dětmi s NKS v předškolním věku
Název anglicky
First aid manual for working with children with DCS (disturbed communication skills)in preschool age
Autoři
KLUGOVÁ, Iva (203 Česká republika, garant, domácí); Jiřina JEHLIČKOVÁ (203 Česká republika); Veronika VČELÍKOVÁ (203 Česká republika) a Renata VRBOVÁ (203 Česká republika)
Další údaje
Typ výsledku
Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
AMBIS vysoká škola, a.s.
Klíčová slova česky
Systém logopedické péče v ČR; narušený vývoj řeči; opožděný vývoj řeči; vývojová dysfázie; vývojová porucha artikulace; vývojová neplynulost; selektivní mutismus; vývojová verbální dyspraxie; narušení zvuku řeči
Klíčová slova anglicky
Speech therapy care system in the Czech Republic;developmental dysphasia;developmental articulation disorder;developmental disfluency;selective mutism;developmental verbal dyspraxia;speech sound disorder
Technické parametry
Národní pedagogický institut České republiky (zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků), IČO 45768455, Mgr. Iva Klugová, Ph.D., tel.č. 601303218, smlouva ze dne 1.10.2023
V originále
Úvodní kapitoly jsou věnovány informaci o systému logopedické péče v České re- publice a základnímu vhledu do problematiky narušené komunikace. Následuje uvedení do sedmi vybraných, v dětském věku nejčastějších, druhů narušené komunikační schopnosti a jejich potenciálních dopadů na vzdělávání v mateřské škole nejen z hlediska úspěšnosti, ale také z hlediska zdárného začlenění se do kolektivu třídy.
Anglicky
The introductory chapters are devoted to information about the system of speech therapy care in the Czech Republic public and basic insight into the issue of impaired communication. This is followed by an introduction to seven selected types of impaired communication skills most common in childhood and their potential impact on kindergarten education not only in terms of success, but also in terms of successful integration into the class collective.
Zobrazeno: 9. 10. 2025 00:32