Údaje předmětů z období:zima 2024léto 2025
AMBIS BPRAMMM2RK Řízení digitálního marketingu
Název anglicky: Digital Marketing Management
bakalářský kombinovaný se specializací, vyučovací jazyk: čeština čeština
Zahrnut v programu: AMBIS B-MMM2 Mezinárodní management a marketing

Povinný předmět

3.semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:PBK_AJ3MM -- 0/0- 3-
AMBIS:PBK_DIMA -- 0/0- 3-
AMBIS:PBK_ITDO1IT dovednosti I M. Křápekz 2/0/0 2h přednášek + elearning.4 3-
AMBIS:PBK_MLZManagement lidských zdrojů J. Vrchotazk 16/4/0 16h přednášek + 4h cvičení za semestr.6 3-
AMBIS:PBK_MSMEMatematické a statistické metody v ekonomii M. Královázk 16/16/0 16h přednášek a 16h cvičení za semestr.6 3-
16 kreditů

5. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:PBK_AJ5MM -- 0/0- 5-
AMBIS:PBK_AMEMN -- 0/0- 5-
AMBIS:PBK_RMVK -- 0/0- 5-
AMBIS:PBK_SRMKA -- 0/0- 5-
AMBIS:PBK_SVEK -- 0/0- 5-
0 kreditů

Volitelný předmět

3. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:PBK_BKKVBannerové kampaně a kampaně ve vyhledávání P. Amelianz 12/0/0 12h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:PBK_ZAVI -- 0/0- 3-
4 kredity

5. semestr

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
AMBIS:PBK_TIZ -- 0/0- 5-
AMBIS:PBK_ZAVI -- 0/0- 5-
0 kreditů