Údaje předmětů z období:Winter 2025Summer 2026
AMBIS BBRNMKPB Marketing comunication
Name in Czech: Marketingová komunikace s balíčkem online podpory
bachelor's full-time single-subject, language of instruction: Czech Czech
Included in the programme: AMBIS B-MK Marketing comunication

Compulsory courses

1. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_MOSEMotivation and self-management T. Ryglzk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:BBP_ORCHEOrganisational behaviour K. Pavlicazk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1-
AMBIS:BBP_PRDOPresentation skills D. Kostrhůnovázk 12/12/0 12h přednášek + 12h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:BBP_TMKTheory of mass communication I. Prušazk 24/24/0 24h přednášek a 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:BBP_UMMMIntroduction to marketing thinking J. Majerovázk 24/24/0 24h přednášek + 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:BBP_UVSTUIntroduction to the study I. Zadražilováz 4/0/0 4h přednášek za semestr.1 1-
AMBIS:BBP_ZOPIntroduction to Academic Writing I. Zadražilováz 6/0/0 6h přednášek za semestr + e-learning.4 1P
29 credits

2. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_MMKUMass and Media Culture -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
AMBIS:BBP_MAKOMarketingová komunikace -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
AMBIS:BBP_MANMKManagement -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 2-
AMBIS:BBP_IGKMInformation Literacy and Critical Thinking -zk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 2-
AMBIS:BBP_ZAEKFundamentals of Economics -zk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
25 credits

3. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_MMKMedia and media communication N. Vrabeczk 36/12/0 36h přednášek + 12h cvičení za semestr.6 3P
AMBIS:BBP_AJ1MKEnglish I P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 3-
AMBIS:BBP_PRTAdvertising text internship T. Halovázk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 3P
AMBIS:BBP_ZAPSIntroduction to Psychology M. Ženatazk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
17 credits

4. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_MAMAMarketing Management -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4P
AMBIS:BBP_DMKDigital Marketing Communication -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 4-
AMBIS:BBP_ARSEArgumentace a sebereflexe -z 16/0/0 16h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_TDMPrint and Digital Media -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4P
21 credits

5. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_PGDPracticum of graphics and design J. Kaláčekzk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 5P
AMBIS:BBP_PDVIntellectual property law T. Formanovázk 20/0/0 20h přednášek za semestr.3 5P
AMBIS:BBP_TMOMedia content creation J. Samšukovázk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 5P
AMBIS:BBP_SMVMKSocial science research methodology K. Cidlinskázk 24/12/0 24h přednášek + 12h cvičení za semestr.5 5P
AMBIS:BBP_SMKStrategic marketing communication M. Nadányiovázk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 5P
AMBIS:BBP_AJ3MKEnglish III P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 5-
26 credits

6. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BB_OPMKProfessional practice -z 0/0/480 480h za semestr.20 6-
AMBIS:BBP_BAPRBachelor thesis -z 0/0/010 6-
AMBIS:BBP_MZDData-Driven Marketing -zk 28/8/0 28h přednášek a 8h cvičení za semestr.5 6-
35 credits

Povinně volitelné jazyky

4. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_AJ2MKEnglish Language II P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 4-
3 credits

Elective courses

2. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_KTVMCreative Techniques and Visual Thinking -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
AMBIS:BBP_UBMIntroduction to Brand Marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
8 credits

3. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_BKKVBanner and search campaigns P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:BBP_BRMABrand management R. Pavlíčkováz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:BBP_PRMAProject Management D. Doleželz 24/0 24h přednášek za semestr.4 3-
12 credits

4. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_MAINInnovation Management -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_RVZCustomer Relationship Management -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:BBP_SSCMSocial Networks and Content Marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
12 credits

5. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_SEKManaging e-mailing campaigns P. Horčákováz 24/0 24h přednášek za semestr.4 5-
AMBIS:BBP_SPKSSManagement of paid campaigns on social networks P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 5-
8 credits

6. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:BBP_SRDKStrategic Management of Digital Campaigns -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 6-
4 credits