Údaje předmětů z období:Winter 2025Summer 2026
AMBIS BPRAMKPB Marketing comunication
Name in Czech: Marketingová komunikace s balíčkem online podpory
bachelor's full-time single-subject, language of instruction: Czech Czech
Included in the programme: AMBIS B-MK Marketing comunication

Compulsory courses

1. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_TMKTheory of mass communication I. Prušazk 24/24/0 24h přednášek a 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:PBP_UMMMIntroduction to marketing thinking J. Majerovázk 24/24/0 28h přednášek + 24h cvičení za semestr.6 1Z
AMBIS:PBP_UVSTUIntroduction to the study D. Červenclováz 4/0/0 4h přednášek za semestr.1 1-
AMBIS:PBP_ZOPIntroduction to Academic Writing I. Zadražilováz 6/0/0 6h přednášek za semestr + e-learning.4 1-
AMBIS:PBP_MOSEMotivation and self-management M. Vichzk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:PBP_PRDOPresentation skills D. Červenclovázk 12/12/0 12h přednášek + 12h cvičení za semestr.4 1P
AMBIS:PBP_ORCHEOrganisational behaviour K. Pavlicazk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 1P
29 credits

2. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_IGKMInformation Literacy and Critical Thinking -zk 16/8/0 16h přednášek a 8h cvičení za semestr.4 2-
AMBIS:PBP_MANMKManagement -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 2-
AMBIS:PBP_MMKUMass and Media Culture -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
AMBIS:PBP_ZAEKFundamentals of Economics -zk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
AMBIS:PBP_MAKOMarketingová komunikace -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 2P
25 credits

3. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_AJ1MKEnglish I P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 3-
AMBIS:PBP_MMKMedia and media communication N. Vrabeczk 36/12/0 36h přednášek + 12h cvičení za semestr.6 3P
AMBIS:PBP_PRTAdvertising text internship L. Hrdinovázk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 3-
AMBIS:PBP_ZAPSIntroduction to Psychology M. Vacínovázk 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
17 credits

4. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_AJ2MKEnglish Language II P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 4-
AMBIS:PBP_ARSEArgumentace a sebereflexe -z 16/0/0 16h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:PBP_DMKDigital Marketing Communication -zk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 4-
AMBIS:PBP_MAMAMarketing Management -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4P
AMBIS:PBP_TDMPrint and Digital Media -zk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 4-
24 credits

5. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_PGDPracticum of graphics and design M. Steinertovázk 8/16/0 8h přednášek + 16h cvičení za semestr.4 5P
AMBIS:PBP_PDVIntellectual property law T. Formanovázk 20/0/0 20h přednášek za semestr.3 5P
AMBIS:PBP_SMVMKSociological and marketing research K. Cidlinskázk 24/12/0 24h přednášek + 12h cvičení za semestr.5 5P
AMBIS:PBP_AJ3MKEnglish III P. Minaříkováz 0/20/0 20h cvičení za semestr.3 5-
AMBIS:PBP_SMKStrategic marketing communication M. Nadányiovázk 36/12/0 36h přednášek a 12h cvičení za semestr.6 5P
AMBIS:PBP_TMOMedia content creation J. Samšukovázk 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.5 5P
26 credits

6. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_BAPRBachelor thesis -z 0/0/010 6-
AMBIS:PBP_MZDData-Driven Marketing -zk 28/8/0 28h přednášek a 8h cvičení za semestr.5 6-
AMBIS:PB_OPMKProfessional practice -z 0/0/480 480h za semestr.20 6-
35 credits

Elective courses

2. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_KTVMCreative Techniques and Visual Thinking -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
AMBIS:PBP_UBMIntroduction to Brand Marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 --
AMBIS:PBP_UDMIntroduction to Digital Marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 2-
12 credits

3. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_BKKVBanner and search campaigns P. Amelianz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:PBP_BRMABrand management M. Ďurčanskáz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:PBP_MRSPRMedia relations and strategy in PR O. Chlupáčekz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
AMBIS:PBP_PRMAProject management D. Doleželz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 3-
16 credits

4. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_MAINInnovation Management -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:PBP_MRAModern rhetoric and argumentation J. Bučekz 24/12/0 24h přednášek a 12h cvičení za semestr.4 4-
AMBIS:PBP_RVZCustomer Relationship Management -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
AMBIS:PBP_SSCMSocial Networks and Content Marketing -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 4-
16 credits

5. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_KKFCrisis communication of the company K. Pavlicaz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 5-
AMBIS:PBP_ZAVIBasics of visualization D. Novákz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 5-
AMBIS:PBP_TIZBrand identity creation D. Novákz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 5-
12 credits

6. semestr

Code Name Guarantor Type of Completion Extent and Intensity Credits Term Specialization
AMBIS:PBP_MAMModeration and Argumentation in Media -zk 0/0/05 6-
AMBIS:PBP_PSMPřípadové studie z marketingu -z 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 6-
AMBIS:PBP_TIZBrand identity creation D. Novákz 24/0/0 24h přednášek za semestr.4 6-
13 credits