Co mám dělat, když se mi vrací odesílaná zpráva?
Pokud zašlete dopis uživateli IS AMBIS, který se vám vrátí zpět s chybovým hlášením o nedoručitelnosti, nejčastější příčinou (dá se vyčíst z onoho chybového hlášení) bývá:
špatná adresa, na kterou je pošta přesměrována
V tomto případě je nutné chybné přesměrování zrušit. K tomu mají oprávnění tito pracovníci. Vyberte oprávněnou osobu dle vaší fakulty nebo nejbližšího pracoviště, přepošlete mu dopis s chybovým hlášením a žádostí o zrušení přesměrování. Oprávněné osoby mohou doručit dopis do správné schránky adresáta lokálně.
vyčerpaná kapacita schránky adresáta
V tomto případě se poštovní server pokusil promazat adresátovu složku „Spam + virus“, avšak uvolněná kapacita schránky adresáta pro doručení vašeho dopisu nebyla stále dostatečná.