- Co mám dělat, když se mi vrací odesílaná zpráva?
- Pokud zašlete dopis uživateli IS AMBIS, který se vám vrátí zpět s chybovým hlášením o nedoručitelnosti, nejčastější příčinou (dá se vyčíst z onoho chybového hlášení) bývá:
- špatná adresa, na kterou je pošta přesměrována
- V tomto případě je nutné chybné přesměrování zrušit. K tomu mají oprávnění tito pracovníci. Vyberte
oprávněnou osobu dle vaší fakulty nebo nejbližšího pracoviště, přepošlete mu dopis s chybovým hlášením a žádostí o zrušení přesměrování. Oprávněné osoby
mohou doručit dopis do správné schránky adresáta lokálně.
- vyčerpaná kapacita schránky adresáta
- V tomto případě se poštovní server pokusil promazat adresátovu složku „Spam + virus“, avšak uvolněná kapacita schránky adresáta pro doručení vašeho
dopisu nebyla stále dostatečná.