- Do mé schránky nepřicházejí zprávy, přestože mám potvrzené jejich odeslání!
- Nedoručování zpráv může mít několik příčin:
- Přeplněná schránka
- Každá schránka má nastavenou kvótu, tj. maximální velikost uložených dat a maximální velikost jedné zprávy.
Při překročení kvóty se budou přijímat pouze zprávy administrativního charakteru z IS AMBIS (např. dopis
od učitele o výsledku zkoušky), ale pošta ze světa nebo od ostatních uživatelů IS AMBIS nebude doručena.
- Zvýšená zátěž poštovního serveru
- V době zvýšené zátěže poštovního serveru (např. hromadné obesílání e-mailem) se může stát, že ve frontě čeká i několik tisíc dopisů na zpracování.
Zpracovávají se postupně, přičemž přednost mají dopisy menší velikosti (bez příloh). Pokud má odesílatel zvolené ukládání odeslaných zpráv do složky
Odeslané pošty, zpráva se sem uloží až po jejím doručení, nikoli při odeslání. O problému je odesílatel informován hlášením při odesílání dopisu.
- Chyba na straně poskytovatele adresy pro přeposílání
- Doručení hromadných zpráv od učitelů či úředníků můžete zkontrolovat ve své schránce v IS AMBIS ve složce Archivovaná sdělení (K čemu je složka Archivovaná sdělení?). Pokud postrádané zprávy v této složce naleznete, doporučujeme zrušit přeposílání zpráv, případně změnit e-mailovou adresu pro
přeposílání.