Jak postupovat, když prohlížeč při přístupu do IS AMBIS vypíše chybu?
Vždy pečlivě čtěte, co je obsahem chybového hlášení.

Objeví-li se chyba poprvé, po uplynutí několika minut zopakujte, zda problém trvá.

Pokud problém trvá, aplikujte postupně tyto kroky:

  1. Zjistěte, zda máte přístup k Internetu. Vyzkoušejte známé servery např. https://google.com/, https://seznam.cz/. Pokud nefungují, prověřte svoje připojení k Internetu.
  2. Zjistěte, zda se vám zobrazí neautentizovaná titulní stránka IS AMBIS https://is.ambis.cz. Pokud se nezobrazí, obraťte se na ambisis@fi.muni.cz. Do mailu doplňte následující údaje:
    • Jaké přesně chybové hlášení váš prohlížeč vypisuje, případně informaci, že prohlížeč načítá stránku, ale načítání se do několika minut neukončí.
    • Ze které IPv4 adresy k IS AMBIS přistupujete (zjistíte například na https://whatismyip.com).
    • Které z následujících stránek vám fungují a které nikoliv:
    • Jak dlouho a případně jak často problém s připojením k IS AMBIS z tohoto místa pozorujete
  3. Zjistěte, zda se vám zobrazí autentizovaná a zabezpečená stránka https://is.ambis.cz/auth/, resp. jestli vás systém vyzve k přihlášení do IS AMBIS (doména islogin.cz). Přihlašujete se zadáním uča a hesla. V tomto kroku nepoužívejte záložky ve svém prohlížeči, napište do adresního řádku prohlížeče přímo adresu https://is.ambis.cz/auth/. Pokud se nezobrazí, zkuste vymazat obsah cache prohlížeče. Se žádostí o vyřešení těchto problémů se obraťte na správce svého počítače.