- Jak postupovat, když prohlížeč při přístupu do IS AMBIS vypíše chybu?
- Vždy pečlivě čtěte, co je obsahem chybového hlášení.
Objeví-li se chyba poprvé, po uplynutí několika minut zopakujte, zda problém trvá.
Pokud problém trvá, aplikujte postupně tyto kroky:
- Zjistěte, zda máte přístup k Internetu. Vyzkoušejte známé servery
např.
https://google.com/,
https://seznam.cz/.
Pokud nefungují, prověřte svoje připojení k Internetu.
- Zjistěte, zda se vám zobrazí neautentizovaná titulní stránka IS AMBIS
https://is.ambis.cz.
Pokud se nezobrazí, obraťte se na ambisis@fi.muni.cz. Do mailu doplňte následující údaje:
- Jaké přesně chybové hlášení váš prohlížeč vypisuje,
případně informaci, že prohlížeč načítá stránku,
ale načítání se do několika minut neukončí.
- Ze které IPv4 adresy k IS AMBIS přistupujete (zjistíte například
na https://whatismyip.com).
- Které z následujících stránek vám fungují a které nikoliv:
- Jak dlouho a případně jak často problém s připojením k IS AMBIS
z tohoto místa pozorujete
- Zjistěte, zda se vám zobrazí autentizovaná a zabezpečená stránka
https://is.ambis.cz/auth/, resp. jestli vás systém vyzve k přihlášení
do IS AMBIS (doména islogin.cz). Přihlašujete se zadáním uča
a hesla. V tomto kroku nepoužívejte záložky ve svém prohlížeči,
napište do adresního řádku prohlížeče přímo adresu https://is.ambis.cz/auth/.
Pokud se nezobrazí, zkuste vymazat obsah cache prohlížeče. Se žádostí o vyřešení těchto
problémů se obraťte na správce svého počítače.